Er is iets aan het oplossen van je burn-out wat super tegenstrijdig is.

Of je breekt uit je burn-outVeel mensen met een burn-out proberen het alleen op te lossen. Of ze  komen bij hulpverleners terecht waar ze een lang mee bezig zijn maar niet hun burn-out volledig oplost.

Kortom je doet van alles, maar het geeft niet het gewenste resultaat.

Je merkt dat je je nog steeds niet fit voelt….

Of je wilt je rust en je graag echt beter voelen, maar het lukt niet….

Of je baalt ervan dat jouw lontje nog steeds zo kort is…..

Of jouw werkgever verwacht dat je weer aan het werk gaat, maar je voelt dat je nog niet voldoende hersteld bent waardoor je er als een berg tegenop ziet…

Of welke andere reden dan ook…

Stuk voor stuk goede redenen om in te zien dat je er nog niet bent.

Dus je besluit je nog een paar weken thuis te blijven. Om een paar weken later te ontdekken dat dit niet voldoende is…..

Vervolgens denk je…. misschien herstel ik wel nooit, waardoor je nog verder ontmoedigt raakt….

Nee, dit wil niet zeggen dat je nooit zult herstellen. Er wordt helaas veel onzin verkocht over wat er nodig is om uit je burn-out te komen. Het betekend slechts dat je nog niet alles hebt opgelost.

De aanpak van een burn-out kan binnen vier weken opgelost zijn. (In een VIP traject). Maar als je niet weet hoe je dat kunt doen blijft het dweilen met de kraan open..

De oplossing is dichterbij dan je denkt. Er kunnen maar een paar dingen aan de hand zijn:
  1. Je probeert het volledig lichamelijk op te lossen waardoor de patronen in stand blijven waardoor je in een burn-out terecht kwam.
  2. Je probeert het volledig mentaal op te lossen waardoor je je lichaam niet meeneemt en het herstel niet aanslaat.
  3. Je hebt de kern van je burn-out nog niet te pakken, waardoor je wel veel aan de oppervlakte doet, maar het resultaat uit blijft.
Dat is het! Dus hoe los je dat op?

Natuurlijk door mijn programma te gaan volgen haha…
Maar zonder gekheid.

  1. Je kunt de spanningen uit je lichaam laten masseren door een fysiotherapeut of ontspanningsoefeningen doen. Maar het is ook belangrijk dat je bepaalde dingen anders gaat doen. Anders bouw je net zo hard weer spanningen op.
  2. Je bent het contact met je lichaam verloren. Het is dus belangrijk dat dat contact weer hersteld wordt. Zodat ook jouw emoties weer in balans komen.
  3. Zorg dat je de kern van je burn-out helder krijgt. Jouw systeem geeft met je burn-out aan dat wat je nu doet niet werkt. Het is belangrijk dat je de patronen die er spelen bij een burn-out helder krijgt zodat je deze oplost en je nooit meer een burn-out krijgt.

Als dit herkenbaar voor je is dan snap je ook precies hoe het voelt om totaal geen grip te hebben op wat je doet. Het voelt allemaal als los zand en niet vanuit een overzichtelijk stappenplan. En dát is nou precies waar ik mijn klanten mee help.

En dit is ook voor jou mogelijk!

Een stappenplan dat fijn voelt en past bij je, alsof het speciaal voor jou is gemaakt. Zodat je precies weet wat je wanneer kunt doen. En ook direct de resultaten daarvan ervaart.

Een stappenplan dat ervoor zorgt dat je snel meer energie hebt, meer rust, meer zelfvertrouwen en meer geluk. Dat is zoals het leven bedoelt is!

Veel mensen zeggen vooraf dat ze graag hun oude ik weer terug willen, maar wat ze achteraf zeggen is dat ze zich beter voelen dan ooit!

Je leert onder andere jouw kwaliteiten kennen en daardoor ook een versie van jezelf waar je tot nu toe alleen nog maar van droomde.

Al dit… en nog veel meer is wat jij in 6 maanden in mijn ‘Als een feniks uit je burn-out’ programma kunt bereiken. En ik ben er voor je om je te helpen om dat voor elkaar te krijgen!

Wil je weer voluit leven in plaats van overleven? En definitief uit je burn-out? Stuur een e-mail naar Nanda@n-balans.nl met als onderwerp “FENIKS”  en ik neem contact met je op om te bespreken wat jouw situatie is en of dit programma ook jou kan helpen om je burn-out definitief achter je te laten.