Stressklachten

We hebben allemaal wel eens last van stress, maar vervelender wordt het als de klachten erger worden en uitmonden in overspannenheid of een burn-out

De meeste mensen met overspannenheid of een burn-out hebben vooral last van de onrust in hun hoofd. Grote kans dat jij last hebt van verschillende uitingen van stress, zoals; je continu moe voelen, je onrustig, opgejaagd of prikkelbaar voelen, moeite hebben je aandacht ergens bij te houden, lichamelijke klachten hebben zoals hoofdpijn, spierpijn, rugpijn en buikpijn, slechter slapen, meer snoepen, drinken of roken, negatiever denken dan voorheen en niet meer kunnen genieten. Dit alles maakt dat jij je rot voelt. Je levert veel inspanning om dit te veranderen door nog harder je best te doen en dit zorgt alleen maar voor nog meer druk. Zo ben je overspannen geraakt of heb je een burn-out. En met alleen een tijdje ziek thuis zitten los je dit niet op. 

Zonder een goede manier om jouw stressklachten te verminderen, leveren al je inspanningen ook nog eens een matig resultaat en mateloos veel frustratie op. Gelukkig kan het anders!  Met de juiste manier krijg jij meer rust, meer energie, vergeet je niets meer, zijn jouw emoties in balans en kun je weer genieten. Hoe zou het zijn als je wist wat je kon doen waardoor je dit kunt bereiken?

Hoe? Dat kan ik je leren. Ik ben Nanda Noorlander en ik heb mij gespecialiseerd in het helpen van mensen met overspannenheid en burn-out zoals jij. En wat mij betreft gaan we gelijk aan de slag. Vul hiernaast op deze pagina je naam en e-mailadres in en ik stuur je:

  1. Het gratis eBoek “5 tips voor meer rust die je nergens anders vindt”.
    Hierin geef ik je informatie over stress en tips zodat je leert wat je kunt doen om meer rust in jouw leven te krijgen. Door net iets anders om te gaan met de dagelijkse dingen kun je deze veranderingen in gang zetten, zodat je niet langer met jouw stressklachten en spanning hoeft rond te lopen, en jij weer kunt genieten.
  2. Een gratis abonnement op mijn eZine InBalans!
    Zo ben je elke 2 weken op donderdag verzekerd van een artikel over stress, met inspirerende en makkelijk toepasbare tips om voor meer rust en meer energie zodat je weer kunt genieten.
    Sacha de Boer is een trouwe lezeres en stuurde me de volgende mail:
    Dag Nanda, Dank je wel voor de nuttige informatie die ik al een tijdje van jou ontvang. Ik ben blij met jouw praktische tips en kan er echt iets mee in mijn dagelijkse (drukke) leven. Hartelijke groet, Sacha” 

    Jouw gegevens zijn vertrouwelijk en afmelden kan eenvoudig en op elk gewenst moment.

Veel succes en plezier bij het uitvoeren van de tips!

Nanda Noorlander


Kijk
hier voor een uitgebreid overzicht van mogelijke klachten bij overspannenheid en burn-out.